eAuto

Sajam automobila Novi Sad od 10 - 14. oktobra 2012.

Generalna — Autor eauto @ 21:23

Sajam automobila u Novom Sadu predstaviće poseticima najnovija dostignuća u automobilskoj industriji. Izlagači će promovisati nove modele putničkih vozila, novitete u teretnom programu, kao i pratećim granama automobilske industrije. Zahvaljujući nastupu najpoznatijih lizing kuća koje posluju na našem tržištu i akcijama prodavaca, biće obezbeđeni brojni popusti i pogodnosti pri kupovini vozila tokom Sajma automobila, a svoju ponudu predstaviće i generalni sponzor Sajma Kompanija "Delta generali" osiguranje.

 

Interesovanje posetilaca i medija za dešavanja na Sajmu, stvara idealne uslove za promociji novih proizvoda i usluga, i istovremeno doprinosi ubrzavanju prodajnog procesa i generisanju novih prodaja u mesecima posle održavanja Sajma automobila u Novom Sadu.

Sadržina izlaganja:

  • Putnička vozila,
  • Teretna vozila (kamioni, laka dostavna vozila, vozila posebne namene),
  • Autobusi i mini-busevi,
  • Motocikli, skuteri, mopedi i bicikli,
  • Kamp-prikolice,
  • Jahte, gliseri, čamci,
  • Rezervni delovi i alati,
  • Auto-servisna oprema,
  • Goriva i maziva,
  • Auto-kozmetika,
  • Pneumatici,
  • Audio i video oprema za vozila,
  • Zaštita za vozila (alarmni uređaji),
  • Garažna vrata,
  • Osiguranje, lizing, kreditiranje.

DOK-ING XD koncept iz Hrvatske

Generalna — Autor eauto @ 17:33

DOK-ING XD

Glavni konstruktor je Vjekoslav Majetić, direktor i vlasnik Dok-inga, a stilizacija i dizajn delo je Igora Jurića, stručnjaka koji je godinama radio u nemačkoj automobilskoj industriji na sličnim projektima. DOK-ING XD je zamišljen kao vozilo s nezavisnim pogonom na svim točkovima (kupci će moći birati između takve izvedbe i onih s prednjim ili zadnjim pogonom). Kako je rečeno novinarima na predstavljanju, posebnosti i prednosti XD-a, električnoga gradskog automobila troseda, su pre svega njegova kratkoća (dužinom pripada tzv. A-segmentu vozila) te udobnost - jer ima širinu D-segmenta vozila u kojoj su vozač i dva putnika u kabini postavljeni u shemi slova ipsilon. Takav raspored omogućuje obilje prostora kako vozaču tako i putnicima. Vozač je smešten napred u sredini kabine, a putnici postrance iza njega.

DOK-ING XD Concept

Punjenje baterija XD-a preko 'dvostruko jače utičnice' - izvorom struje od 32 ampera - trajaće upola manje. XD ima zakretni moment od 360 Nm – već na nula okretaja. Ubrzanjem (6,6 sekundi 0 do 100 km/h) može se upoređivati samo s automobilima izrazitih sportskih osobina (retko ih srećemo), dok maksimalnom brzinom koja je ograničena elektronski na teoretskih 130 km/h (u praksi će to verovatno biti 135 km/h), zadovoljava sve zahteve sigurnosti u prometu. Prilagodjavanje prototipa masovnoj proizvodnji trajaće još oko godinu dana. 

opširnije na automanija.com


Zastava 10 na struju!

Generalna — Autor eauto @ 17:28

Zastava 10Prvi elektromobil registrovan je za javni saobraćaj u Kragujevcu. Može da razvije brzinu do 120 kilometara na sat, a sa jednim punjenjem akumulatora može da pređe 100 kilometara.


Tim eksperata "Zastave", koji je izvršio konverziju automobila sa benzinskim agregatom na elektro pogon, saopštio je da je registracija usledila posle detaljnog ispitivanja prototipa vozila na Mašinskom fakultetu u Kragujevcu i usaglašavanja potrebnih elemenata sa propisima i izdavanja sertifikata.

To znači, kako je rečeno, da se proizvodnjom elektromobila domaća autoindustrija uključila u razvoj vozila koja će zadovoljiti najstrožije ekološke propise.

Za serijsku proizvodnju potpuno novih elektromobila biće potrebno dosta vremena, ali se do tada, u cilju zaštite životne sredine, može vršiti konverzija automobila na benzinski pogon u elektromobile, kažu u Zastavi.

Elektromobil će posle sveobuhvatnog testiranja u fabričkim uslovima imati pravu proveru tehničkih rešenja i performansi u uslovima javnog saobraćaja.

Tim eksperata "Zastave" radi i na konverziji dizel motora za autobuse na zemni i tečni gas. 

preuzeto sa mondo.rs

 


Čestitamo!

Generalna — Autor eauto @ 00:50
Ukoliko možete da pročitate ovaj članak, uspešno ste se registrovali na Blog.rs i možete početi sa blogovanjem.

Powered by blog.rs